خوش آمدید!وبسایتِ نوشته ها، ترجمه ها،شعرهاوقصه های ملیحه رهبری .استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع و نام نویسنده آزاد است.شقاوت بی حد و مرز، بی رحمی دد منشانه، کشتار وریختن خونِ بیگناهان، از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی تا به امروز ادامه داشته است. چه در سراسر کشور یا در بیرون مرزها و به همراه متحدانش- جنایت بارترین صفحات تاریخی را رقم زده اند. تمامی این جنایات ضد بشری محکوم هستند و طریق جنایت ، هیچ حکومت استبدادی را نجات نبخشیده است که مانع از سقوط جمهوری اسلامی گردد. آزادی از یوغ دیکتاتوری خونریز مذهبی حق مسلم مردم ایران است و و دیر یا زود آن را محقق خواهند کرد.

Freitag, 11. März 2016

دوستان سلام


             دوستان سلام

یک آسمان ستاره وبسایت شخصی من است که به همت دوستی گرامی آماده شده است تا آثار قلمی و فکری مرا در اختیار دوستان و علاقمندان بگذارد. نوشته ها و آثار من در سایتهای متعددی ارائه می شد و درحال حاضر فیس بوک جانشین سایت های متعدد شده است. این سایت کمک می کند تا مجموعه آثار انتشار یافته و پراکنده من از این طریق در اختیار شما باشد. در این وبسایت: رمان و یاداشتها، قصه ها، داستانهای کوتاه، گزارشات، شعرها، ترجمه ها ، و نوشته های من به زبان آلمانی و دیگر مطالبی را که حاصل کار من در سالهای اخیر است را می خوانید. استفاده از مطالب این سایت با نوشتن نام نویسنده و نام سایت بلا مانع است ولی هر گونه نشر مطالب و کارهای قلمی من به صورت کتاب باید با اطلاع و اجازه کتبی من باشد.. با نظرات خود مرا در کار یاری کنید.
                          ملیحه رهبری                                                                              
malihehrahbari@yahoo.com


1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

doorod!

یک اسمان ستاره

یک اسمان ستاره